החופש להיות מיני (יום עיון) – 17.06.2022

יום שישי, ה 17.6.22 בשעות 9:00 עד 16:00
מרכז אישתר, עין ורד.
לכל הפרטים באיוונט בפייסבוק >>
הוראות הגעה: בווייז לרשום: "מרכז אישתר לסדנאות והתפתחות", או לללחוץ על הלינק הזה לניווט בווייז או על הלינק הזה לניווט בגוגל 

נרגשות ונרגשים להזמין אתכן/ם ליום העיון הראשון של אגודת אלמא לקהל הרחב –
"החופש להיות מיני"
האביב מתעורר ומביא איתו הזדמנות להיפתח לרעיונות חדשים, להכיר את הפוטנציאל המופלא שטמון בכל אחת ואחד מאיתנו למיניות ואינטימיות בריאה ומיטיבה. לפרוח.
אספנו את מיטב המרצות והמרצים בתחום ל-7 הרצאות מרתקות:
🌸קרן גיאני אייל מלמד – דברי פתיחה
🌸שלי פסטרנק כץ – תקשורת מינית מקרבת
🌸יפית ירימי – האומץ לגעת
🌸גלית הראל – אתיקה – לא מילה גסה!
🌸שירי אביבי – סיפורים מהקליניקה
🌸דנה ויינשטיין אורן – עד העונג הבא
🌸אלון גושן – תודעת עונג
פרוט מלא על ההרצאות בסוף המלל
⬅️מתי:
יום שישי 17/6/2022
בשעות 09:00-16:00
⬅️היכן:
במרכז אישתר לסדנאות באזור השרון.
יום העיון יערך באולם הגדול באישתר
באולם יש כיסאות ישיבה, וגם ישבה על מזרונים וכריות.
⬅️עלות:
כניסה ליום העיון בהרשמה ותשלום מראש, בעלות 90 ₪ לאדם –
https://secure.cardcom.solutions/e/UkSN
⬅️מה אוכלים ושותים:
לרשותכם באירוע פינת קפה ועוגיות ללא תשלום.
ספרו עלינו לחברות ולחברים שלכם ובואו יחד לבילוי שישי אביבי שיאיר את ההתבוננות שלכם על המיניות באור חדש ומרתק.
מהי אגודת אלמא?
אגודה שנולדה מתוך צורך עמוק של מנחות ומנחים ותיקים משדה המיניות בישראל לגבש קוד אתי שלאורו יפעלו העוסקים בתחום, להעמיק את תהליך ההכשרה של הפונים להנחייה בתחום ולהביא את בשורת ההסברה וההנחייה בתחום המיניות והאינטימיות הבריאה בישראל לקהל הרחב.
מוזמנים/ות לאתר שלנו לקרוא ולהכיר את אלמא www.alma-intimacy.co.il
———————————
פרטים על ההרצאות:
☘️אתיקה – לא מילה גסה!
מרצה : גלית הראל היא עובדת סוציאלית קלינית, מדריכה בכירה למטפלים ומנחי קבוצות, ומייסדת "נשים מתעוררות לחיים".
על ההרצאה: נתחיל בסיפור מרתק מחדר הטיפולים, נציג את הסיכונים הקיימים בתהליכים אישיים בקליניקה ובסדנאות, ונבין מדוע חשוב שאנשי המקצוע העוסקים בתחום יפעלו מתוך הקוד האתי.
☘️תקשורת מינית מקרבת
מרצה : שלי פסטרנק כץ היא דוברת א.ל.מ.א, סקסולוגית חברתית, מלווה תהליכים במיניות וזוגיות, פולי פריינדלי.
על ההרצאה: איך להשתחרר מדפוסי חשיבה מעכבים ומביישנות חוסמת? איך אפשר לפרק סטיגמות בתחום המיניות? איזה כלים פרקטיים למיניות מיטיבה, מתוקשרת ומעוררת תשוקה כדאי להכיר? שלי תדבר גם על משחקי תפקידים והצמדות למוכר והידוע ועל תשוקה בתנועה מתמדת כדרך חיים.
☘️ האומץ לגעת
מרצה: יפית ירימי היא מנחת טנטרה ומיניות מקודשת בשיטת מאר"ג, מנטורית להתפתחות, מודעות והעצמה. ליפית תואר BEd במנהל חינוכי והיא מנחת קבוצות הורים מטעם מכון אדלר.
על ההרצאה: יפית תדבר על איך נוכל לאפשר לעצמנו לחיות באומץ ולעשות שינוי במקום שנבחר בו, מהו חופש אמיתי, ומה הקשר בין חופש פנימי לחיצוני. יפית גם תדבר על הקשר בין חופש למיניות בריאה ועוצמתית, מהי אנרגיה מינית ומה הקשר שלה לאנרגיית חיים.
☘️ סיפורים מהקליניקה
מרצה: שירי אביבי היא בוגרת התוכנית להכשרת מנחים בשיטת מאר״ג, מנחת קבוצות, מלווה יחידים וזוגות בתהליכי חיים. מלווה נשמות לבניית בית פנימי וחיצוני יציב ומיטיב. פוסעת במסע לגילוי החופש הפנימי המוחלט והאינסופי.
על ההרצאה: איך נראה מפגש בקליניקה? מה יכול להתקיים בו? עם אילו אתגרים אנשים מגיעים לתהליך חקירת המיניות שלהם ומה הם פוגשים בדרך? סקרנים? בהרצאה תפגשו מקרה מהקלינקה ובאילו כלים בחרתי להשתמש, וכן תשמעו עדויות של אנשים שעברו תהליך התפתחות בכלים מעולם הטנטרה והמדיניות המודעת.
☘️ עד העונג הבא
מרצה : דנה ויינשטיין אורן מלווה זוגות, נשים וגברים בתהליכי אימון, ייעוץ ו NLP למיניות.
על ההרצאה: מהם נקודות העונג הנשיות והגבריות? מה יכול לפתוח את חסמי העונג שלנו? ההרצאה מלאה בטיפים פרקטיים מחדר האימון כיצד ליצור חווית עונג ואורגזמיות חדשה גם לבד וגם ביחד.
☘️ תודעת עונג
מרצה: אלון גושן הוא מדריך לעונג ולמיניות מועצמת, לאלון תואר שני בפסיכולוגיה, מנחה טנטרה, מטפל סרוגייט, בעל הסמכות NLP ומיינדפולנס. אלון עזר לאלפי נשים, גברים וזוגות להגיע לעוצמות עונג גבוהות ככל שירצו, באמצעות שיטת "תודעת העונג" שפיתח.
על ההרצאה: הטנטרה מלמדת אותנו על 3 מפתחות עיקריים לעונג – קול, נשימה ותנועה, ומנסה לנטרל את אחד הגורמים היותר חמקמקים שמשפיעים על ההוויה שלנו, המיינד. עם זאת, המיינד בפני עצמו הוא כלי רב עוצמה אשר יכול לסייע לנו, גם כבני אדם וגם כמנחים, להשפיע ישירות על העונג בעוצמה מאוד חזקה. בהרצאה זו אנחנו נלמד איך נוכל לרתום את המיינד לטובתנו ולעזרתנו – נלמד איך להשפיע עליו, נקבל כלים לשליטה עליו, ונלמד איך להיעזר בו כדי להעצים פי כמה את חווית העונג האנושית.
******************************************
שותפים לחזון ותומכים באלמא – אפליקציית ההיכרויות החדשה – לואה. אם עוד לא שמעתם על ״לואה – חיבורים עם עומק״ מוזמניםות להכיר: לואה היא מרחב להולכים בדרך של התפתחות אישית ומודעות שעוזר לאנשים עם ערכים דומים למצוא אחד את השנייה וליצור מערכות יחסים משמעותיות.
מוזמנים להוריד ולהתנסות:
https://download.lua.earth/73DR/AmutatAlma
לתמיכה בכל תקלה או אם צריכים עזרה –
support@lua.earth
דילוג לתוכן